Παρασκευή 27 Ιουνίου 2008

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΥΚΟΥΡΕΖΟΥ ΣΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Ο δικηγόρος Αλέξανδρος Λυκουρέζος, με αφορμή όσα δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ. Γιώργος Παπανδρέου κατά τη διάρκεια της συνέντευξής Τύπου που παραχώρησε, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης υπέπεσε σήμερα σε βαρύτατο εναντίον μου ολίσθημα. Πρώτον: Ουδεμία απολύτως διαρροή σχετικά με την υπόθεση Siemens προέρχεται από το γραφείο μου, γεγονός που μπορούν να βεβαιώσουν όλοι οι δημοσιογράφοι. Δεύτερον: Θα έπρεπε οι νομικοί του σύμβουλοι να τον έχουν πληροφορήσει ότι δεν είμαι υπόδικος. Ως δικηγόρος της Siemens επιτελώ το χρέος μου συνδράμοντας στο έργο της την Ελληνική Δικαιοσύνη. Περιμένω από τον κ. Γ. Παπανδρέου πλήρη αποκατάσταση».

Φιλαράκια αυτό το ότι «δεν είμαι υπόδικος» του Λυκουρέζου προς τον Γιωργάκη τι να υπονοεί;

ΑΠΕ-ΜΠΕ

2 σχόλια:

Αρμός είπε...

Καλώς σε βρίσκω και καλό Σαββατοκύριακο!

PALIOS LAMIOTIS είπε...

Ευχαριστώ για την επίσκεψη, καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα.